Reduktory jazdy
Reduktory jazdy występują we wszystkich koparkach z napędem gąsienicowe natomiast reduktory obrotów występują w każdej koparce obrotowej. Tak więc z tymi podzespołami spotykamy się bardzo często. Niemal w każdym przypadku w bezpośredni sposób są one połączone z silnikiem hydraulicznym, czyli hydromotorem wiec ich niesprawność może być bardziej złożona, a szybki remont gwarantuje nam tylko dobra diagnoza I weryfikacja.
Kluczowa w reduktorach jest częsta wymiana oleju, która może nam zapewnić długie funkcjonowanie podzespołu. Ważne jest, aby dobrze zdiagnozować usterkę i przystąpić do działania jak najszybciej, a dzięki serwisowi mobilnemu możemy to wszystko zaoferować. Ze względu na fakt, że są to stosunkowo małe elementami, a podczas pracy narażamy je na duże przeciążenia i siły często ulegają awarii. Najczęściej spotykane usterki w reduktorach to uszkodzone uszczelnienia i wyciek oleju.






Bardzo często bezpośrednio spowodowane jest to uszkodzeniem łożysk, które powoduje właśnie uszkodzenie uszczelnienia. W takim przypadku należy jak najszybciej zregenerować reduktor, ponieważ luzy oraz bicie na łożysku spowoduje uszkodzenie satelit i innych elementów reduktora. Regenerujemy reduktory, które znajdują zastosowanie w takich maszynach jak:
- JCB,
- CAT,
- LIEPHERR,
- KOMATSU,
- ATLAS,
- VOLVO,
- TEREX,
- ZEPPELIN,
- CASE,
- BOBCAT,
- HITACHI,
- MERLO,
- NEUSON,
- BOMAG,
- MANITOU,
- YANMAR,
- FUCHS,
- NEW HOLLAND,
- MECALAC.